понедельник, 5 декабря 2016 г.

Свято на порозі До дня Святого Миколая.

До дня Святого Миколая.
Ведуча. В чудеса не вірять діти, бо відомо всім давно,
Що чудес ніде не стріти, крім казок, і крім кіно.
Але раптом, так буває, у найкращий день зими,
Казка в гості завітає і повірим в чудо ми.
Свято на порозі, Миколай уже в дорозі,
Радість і веселий сміх він несе для нас усіх!
Казку в гості кличуть люди, так ведеться споконвік,
Рік, який почнеться з чуда - буде щедрим цілий рік.
         За вікном сніжок летить,
         Вітром завіває
         Тож спішіть усі до нас
         На свято Миколая!
Ну а хто сюди прийшов
Раді вас вітати
Веселіться і радійте
На нашому святі
У святу зимову пору
Із Божого раю – Двору
Миколай виїжджає
Й дуже – дуже поспішає.
Зірочка 1.
Пісню слави заспіваймо 
Щирим серцем нині враз,
 
Миколая зустрічаймо
 
В цей святий величний час.
Пісня_Миколай(1 клас)
 Зірочка2.
Що він несе у своїй торбині? 
 Багато гарних забавок
Несе чемненькій він дитині,
А для нечемних — жмут різок.
Зірочка 1.
За ним спішать і янголята,
Тримають книги у руках.
Що, де, кому з нас треба дати —
Написано у тих книжках.
Зірочка 2.
Всі чекають Миколая,
Всі на світі, кожен край,
Та не кожен, мабуть, знає,
Хто ж то, добрий Миколай?
Ангел 1.
Жив колись давно на світі
В Малій Азії юнак...
Роздавав дарунки дітям
Той багатий одинак.
Бідним дітям у потребі

ЗДарувати він любив,
Аж Господь Вседобрий в небі
Миколая полюбив.
Став єпископом всезнаним
Миколай, і чесно жив,
Особливої пошани
Він у Бога заслужив.
Зірочка 1.
Запитав Господь: "Що хочеш
За свої заслуги ти?"
Хочу, Господи, я хочу
Раз у рік на землю йти.
Завітати в кожну хату,
Всіх вітати знов і знов,
Чемним дітям роздавати
Подарунки та любов.
Ангел 2.
І отак щоразу, діти,
Вам щороку Бог дає.
Миколай мандрує світом –
Подарунки роздає!
Він за них не хоче плати,
Лиш, як то велить Господь, —
Батька, матір шанувати,
Рідну Церкву і народ!
Пісня Ішов Миколай лужком бережком (3 – 4клас)
Зірочка 2
Святий Та добрий Миколаю,
На тебе ждемо вже давно,
Що подаруєш нам - не знаєм,
Та просимо Тебе одно
Ти нашим родичам дай сили,
Щоб виховати нас могли,
Щоб тої втіхи ще дожили,
Щоб доросли їх діточки.
 Зірочка 2.
А всьому нашому народу
Ти добру долю принеси,
Усяке зло й лиху пригоду
Від України відверни.
В е д у ч ий.
За горами, за лісами
 Їдуть-їдуть дивні сани,
І викрешують копита,
Сріблом сонячним підбиті,
В зоряній височині
Метеори вогняні.
Миколай мандрує світом.
Він дарує чемним дітям
Те, про що їх світлі мрії.
Тут для кожного дари є.
Ведуча                
Є на світі свят багато
Урочистих, визначних
Але Миколая свято.  
Найприємніше із них.
 Ведучий.       .
Не забуде він нікого:
Ні хорошого, ні злого        ,
Миколай з небес весь час
Бачить кожного із нас
Разом з нами він радіє,
І дарує нам надію
Він всіх вас чудово знає.
З святом всіх ми вас вітаєм!
 Миколай святий - не казка,
Це не Дід Мороз, о ні.
Миколайчику, будь ласка
Ти приходь до мене в сні.
Під подушку я загляну,
Рано-вранці посміхнусь.
Подаруночки дістану,
Миколаю поклонюсь.
Подаруночки - це свято,
Та молю я не про те,
Бережи матусю й татка,
І хай рідний край цвіте.
З неба їде до землі
Там де діточки малі
Поміж зірок, поміж хмари
Миколай везе дари.
Святий, щедрий Миколай
Йде щороку в рідний край
В кожну хату, в кожен дім
 І несе дарунки всім.
Пісня Де йде Миколай (4 клас)
Ведучий.
Люблять діти Миколая,
Шану кожен віддає.  
Хто в мольбах його благає,
Всім він поміч подає.
Через нього Божа ласка
З неба сходить до людей
Миколайчику, будь ласка
Завітай до всіх дітей.
Ведуча.
Він розносить подарунки,
Під подушки їх кладе.   
Чемним дітям дістаються,
Подаруночки смачні,
А нечемним, щоб ви знали,
Замість ласощів - різки.
Ангел 1.
Миколай мене послав,     
Щоб по світі я літав .
І про кожную дитину       
Склав йому свою картину.
Діти є, що гарно жили,    
Шанували всіх, любили,
Ангел 2.
Щиро Богові молились
І з батьками не сварились
Всі уроки добре вчили,
З дітками у мирі жили,
Поруч із дітьми такими
Було добре, гарно, мило.
Ангел 1.
Та були й такі малята,
Що прогнали нас із хати.
Школу часто пропускали,
Вчить уроки забували.
Ангел 2.
Дітям прикрощі робили,
Насміхались і ганьбили.
Від дітей таких втікаю,
Бо Господь таких не знає.
ч о р т и к
Не бійтеся, діти чесні,
Я до вас — посол небесний,
З пекла поміч я покличу,
Владу свою возвеличу.
Кажуть люди: чорт не спить.
Та й не може спати,
Поки між людьми він —
Друзів буде мати.
Ангел 1. Дітоньки, я вас прохаю,
До любові закликаю,
Щоб ангелик, даний Богом,
Помагав у всіх тривогах
2-и й  ч о р т и к
Діточок ось цих ми
Всіх завжди пильнуєм,
Як діло зроблять злеє —
Усе собі нотуєм.
А такі бувають,
Що брехати вміють,
Старших не шанують,
Все собі пустують.
Для них в пеклі вже готова
Сковорідка кольорова.
У кайдани закуємо
Із собою заберемо.
 1-и й  а н г е л
Годі вже, негіднику, 
 Цур тобі та пек.
Від наших діточок
Забирайся геть! 
 1-и й  ч о р т и к
Гаразд, я йду до пекла,
Бо там завжди тепло
Не розмахуйте хрестами,
А то стануть усі чортами,
Хто не слухав тата й мами!
Ха-ха-ха!
Утікає..
В грудні ніч є чарівна,
Бо з небесного човна
Миколай на землю сходить
      І дива усюди творить.
Пісня Миколай, Миколай(2 клас)
Все він знає, все уміє.
Тільки хтось про щось помріє
Мрію здійснить в цю ніч,
Бо святий він — в тому річ.
Наставляє Миколай:
Злом себе не покарай!
Чесним будь та справедливим,
І працюй, не будь лінивим.
Другом вірним завжди будь,
Свого роду не забудь.
Не зречись своєї мови
Ні за якої умови!
Будь людиною завжди
І добро від долі жди.
В ніч на свято Миколая
Дітвора уся чекає
Подарунків і чудес.
Із-за хмар, з самих небес,
Він несе дарунки добрі
У своїй великій торбі.
У віконця заглядає,
І про тебе все він знає.
Як ти вчишся, де ти ходиш,
Як себе з людьми поводиш..
Чи лягаєш вчасно спати,
Чи порядок робиш в хаті.
Ходить він з хати до хати,
Питається мами й тата:
Чи є у вас чемна дитина,
Дівчатко мале чи хлопчина?
Якщо чемний, то тоді
Подарує він тобі:
Може, коника прудкого,
Може, котика м'якого,
Літачок чи книжку,
Чи ведмедя й мишку.
Скоро у наш рідний край
Завітає Миколай,
Принесе в своїй торбинці
Для усіх дітей гостинці.
Все затихло надворі,
Сяють зорі угорі,
Всі чекають-виглядають
Чудотворця Миколая.
Пісня Святий, святий Миколай(9 клас)
М и к о л а й
День вам добрий, день вам гарний,
Але трохи незвичайний.
Ось нині рівно рік минув,
Як на землі я був,
Як дітям дари я давав,
До праці усіх закликав.
Наказував їм чесно жити,
Від зла тікать, людей любити.
Хотів тепер би я дізнатись,
Чи проросло добро в їх душах?
Я відповідь почути мушу.
Я святого Миколая
У віконце виглядала,
Чекаю  даруночків, благато,
Бо я слухалась мамутата
Миколай
Нині свято в вашім домі
І я вас вітаю,
Гараздів, здоров’я і доброї долі
Щиро вам бажаю.
Колись в цій школі я вже був,
Дарунки дітям роздавав,
До праці всіх вас закликав,
Наказував вам чесно жити,
Від зла тікати, а добро творити.
Коли святий Микола
З небес на землю йде,
То кожний дім і школа,
Мов вулик бджіл гуде.
Пісня Новорічна (5 клас)
Миколай.
Діточки любі, кохані, хороші,
Я йшов до вас довго крізь сніг та порошу,
Долав гори, ліси і долини.
І радісно знати сьогодні мені,
Що ви з нетерпінням на мене чекали,
Вірші й пісні для мене вивчали.
Я хочу, щоб свято було це завжди:
Ні суму, ні сліз ви не знали й біди,
Щоб сонце і зорі ваш шлях осявали,
Щоб мами й татусі про вас піклувались.
Повірте у казку, надію плекайте,
Любов у сердечках завжди зберігайте.
У світі багато залежить від вас.
І збудуться мрії, коли прийде час.
Отже, слухай маму, тата,
То в дарунках ваша хата
Буде квітнути завжди
В першім місяці зими.
МИКОЛАЙ 
От настав прощатись час,
Залишаю вже я вас.
Будьте добрі й завжди щирі,
Живіть в злагоді і мирі.
Мамі й татку помагайте,
Менших себе не чіпайте.
Вчителям у поміч будьте,
І мене ви не забудьте.
Швидко мчиться часу лік,
Знов прийду я через рік
На велике, світле свято.

Пісня __Сієм, сієм засіваєм(7-8 клас)






















Комментариев нет:

Отправить комментарий